Podium









Security image. You must enable images to submit entry Vul in wat u ziet:
(Gevoelig voor hoofd en klein letters)

Nieuws

2vvh9789057598104.jpg
24-01-2018

Janneke Vreugdenhil bij Jinek over het Engelse succes van Solo Food

De bestseller Solo Food van Janneke Vreugdenhil is een ongekend succes bij onze westerburen! De Engelse vertaling werd er met open armen ontvangen en zorgde al voor veel mooie publicaties in de nationale dagbladen en tijdschriften. Op woensdag 31 januari schoof Janneke aan bij Eva Jinek om over dit succes en het ontstaan van haar boek te praten.

 

 


Engeland over Solo Food:

‘Cooking solo is a skill, says Claire Coleman, and these authors have mastered it. (..) Janneke Vreugdenhil wrote her ode to cooking alone.’

Metro UK

 

‘Janneke Vreugdenhil’s new book reveals joys of cooking for one.’

Daily Record

 

‘No doubt Nigella Lawson, the queen of "bowl food", would approve. Vreugdenhil is not dissimilar in style to Lawson, with dark hair, good looks and a slightly sultry way with food.’

The Times & the Sunday Times

 

 Janneke Vreugdenhil MetroUK

 


Over Solo Food

Solo Food is het eerste kookboek dat koken voor jezelf tot een feest maakt. Veel mensen staan met liefde uren in de keuken voor hun gezin of vrienden, maar eten als ze alleen zijn een pizza voor de tv. Janneke Vreugdenhil laat zien dat lekker koken zonder publiek juist uiterst bevredigend kan zijn. Je hoeft met niemand rekening te houden, weet precies hoe lang de biefstuk gebakken moet worden en kunt dat heerlijke pastaatje met gamba’s en rokerige whisky-tomatensaus (bereidingstijd: 10 minuten) helemaal alleen opeten.

 

Solo Food is een opgewekt en persoonlijk, inspirerend kookboek met 72 recepten die je ernaar doen verlangen om alleen aan tafel te gaan.


 

Column Joost Nijsen

  • 1Omslag_column.jpg

    ONSTERFELIJK

    07-02-2018 -

    Je krijgt er eigenlijk nooit echt de vinger achter. Boekpromotie. Effect van marketing van boeken. Soms denk je alles al meegemaakt te hebben en precies te weten hoe de hazen lopen. Bij elk boek denken we meestal al vanaf de conceptie diepgaand na over de aard en essentie ervan en de doelgroepen en de middelen die doelgroep te bereiken. Het begint met titelkeuze en omslag, en met een publiciteitsplan met alles erop en eraan. Alles in nauw overleg met de auteur (als hij wil). Dan gaan we aan de slag.